Vitajte v stredisku podpory IKT
S cieľom zefektívniť podporu pre užívateľov a lepšie vyhovieť Vašim požiadavkám, Vám Centrum IKT ŽU zabezpečuje evidenčný systém podpory. Každá požiadavka je evidovaná na tikete, ktorému je pridelené jedinečné číslo. Číslo tiketu slúži na monitorovanie pokroku a odpovede online. Aby ste mali prehľad, poskytujeme Vám kompletný archív a históriu všetkých vašich požiadaviek. Pre vytváranie požiadaviek je potrebný platný e-mail, ideálne .....uniza.sk :-) .Vytvoriť nový tiket
Uveďte čo najviac detailov, aby sme Vám mohli pomôcť.
Ak chcete aktualizovať predchádzajúci tiket, prihláste sa prosím.
Vytvoriť nový tiket
Kontrola stavu tiketu
Zabezpečujeme archiváciu všetkých Vašich požiadaviek a žiadostí o podporu s ich kompletnou s odpoveďou.
Kontrola stavu tiketu